What happens in Vegas



What happens in Vegas

Joy Mc Nally (Cameron Diaz) och Jack Fuller (Ashton Kutcher) är två personer som är uttråkade på sina liv. De åker till Vegas för att få släppa loss och bara komma bort från alla problem. Joy och hennes bästavän Tipper råkar av en olyckshändelse få samma rum som Jack och hans kompis Hater.
De blir rädda och chockde och Joy är en aning irriterad på Jack men när han fixar VIP-biljetter till limousin och massa annat kul kan hon inte motstå att följa med.

Det blir en galen kväll med massa drinkar och när de är fulla råkar de gifta sig. Detta ställer till massa problem eftersom de inte gillar varandra på det sättet. Jack vinner dessutom 3 miljoner på en spelautomat och de vill båda ha pengarna. Som Joy säger när han inte vill dela med sig. "Allt mitt är ditt".  De går till domstolen för att få veta hur de ska göra och han dömer dem till 6 månaders äktenskap och sedan får de dela på vinsten. Om ngn ger upp går de 3 miljonerna till "vinnaren". Båda vill ha pengarna så ingen ger upp.





Jag älskar filmen. Den har så mycket humor och knäpp romantik som blir till äkta. Jag tror att filmen går att ses båda av killar och tjejer,  det är lite blandat. Perfekt att se under en hemmakväll när man bara vill ha kul, för jag lovar att den här filmen kommer få dig att skratta.
Man lär känna karaktärerna väldigt väl i början och under filmen, varför de är så trötta på sina liv osv. Jag tycker om filmen väldigt mycket, och tycker att den är väldigt sevärd!

Betyg: 4,5/5

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0