Marley and Me


Marley and me

Huvudroller
John Grogan-Owen Wilson
Jenny Grogan-Jennifer Aniston

Efter ett lycket bröllop har John och Jenny flyttar de till Florida men har ännu bara hunnit till del tre på Jenny plan. Men jhon vill inte tänka på barn eller vidare familjebindning änne så han köper en henne en hund... Marley. Men när de köpte "REA-hunden" visste de inte vad som väntade. Marley är ingen vanlig hund.

Men när barnen väl kommer är det ändå Marley och hans stålligheter som är "klistret" som håller familjen samman. För under alla hyss och busigheter, i "världens värsta hund" bankar ett stor hjärta.





Marley and Me är den första film jag grät till på nästan fem år. Och nu satt jag och grät som en gris. Men ändå var inte historien särskilt sorglig. Visst slutet men det var en lycklig berättelse. Redan från start greppar filmen tag i en och man vill inte att den ska ta slut.

Jag rekomenderar filmen och hoppas verkligen att ni ser den nu för ni kommer inte att bli besvikna det kan jag lova er. Marley kan få alla glada tror jag, vem i salongen skrattade inte åt allt han gjorde?

Betyg: 4,5/5

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har sett den, och jag grät skit mke i slutet :P <3 Den var bra <3

2009-04-11 @ 15:06:22
Postat av: Frida

Jag såg filmen på bio, den var jättebra men väldigt sorglig på slutet =)

2009-04-21 @ 20:13:22
URL: http://thebestofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0