Gossip Girl


Gossip Girl
Första boken i den världskända serien "Gossip Girl"

"Gossip Girl" är den anonyma berättaren i böckerna om ett gäng privilegierade ungdomar som bor på New York Upper east side.
GOSSIP GIRL tar oss med in i deras värld - en värld där alla är rika och vackra, där allting är fantastiskt och där svartsjuka och svek finns överallt. Invävt i historien får vi det senaste skvallret på sidor som är gjorda för att se ut att komma från en webbsajt.

~Undrar du hur den rika halvan lever? Det kan jag berätta. Jag är en av dem.
S är tillbaka från internatskolan. Hennes hår är längre och ljusare. I hennes blå ögon finns en hemlighetsfull och mystisk blick. Om vi inte ser upp kommer S att bli lärarnas favorit, komma till partyt i den underbara klänningen som vi inte kunde bära upp, stjäla våra pojkvänner och helt enkelt förstöra våra liv.
Jag har koll på henne. Jag har koll på oss alla. Det kommer att bli ett händelserikt år. Det känner jag på mig~



Jag är själv ett fan av Gossip Girl böckerna,och TVserien men den första boken var kind of seg. Jag gillar den men jag fattade inte i början.
Så det sänker såklart betyget.
Men när man läst ut den har man en god grund att hoppa direkt in i tvåan!

Betyg: 3/5

//Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0